از مهمترین نکات در مورد خرید موتور ویبره میزان ضربه تولید شده در آن می باشد و با واحد اندازه گیری نیوتن بر متر یا کیلوگرم میباشد. از دیگر عوامل دخیل در خرید خرید موتور ویبرهموتور ویبره ، دور یا سرعت موتور ویبره می باشد. به تعداد دورهایی که موتور ( اعم از الکترو موتور ، سروو موتور ، موتور ویبره ) در یک دقیقه می زند ، دور موتور می گویند و با علامت اختصاری RPM نشان داده می شود. عموم موتور های موجود در بازار دارای دورهای 1000 و 1500 و 3000 می باشند . هر چه دور موتور بالاتر باشد میزان ضربه ها ریزتر و دامنه حرکت آن کمتر خواهد بود .قدرت موتور ویبره نیز از دیگر عوامل مهم در خرید موتور ویبره می باشد . قدرت و توان موتور باید متناسب با ضربه و دور در نظر گرفته شود این موضوع جهت بالا بردن عمر دستگاه بسیار حائز اهمیت می باشد.

نکات طلایی در مورد خرید موتور ویبره

در حال حاضر در صنعت ساختمان سازی امنیت سازه های بتنی و فلزی بسیار مهم می باشد . دغدغه کیفیت و استاندارد بودن سازه ها باعث شده که مهندسین و مسئولین دنبال بهترین روش ها برای دستیابی به این مقصود بگردند . یکی از این ابزار ها برای بالا بردن کیفیت بتن و جوش ها ، موتور ویبره می باشد.

موتور ویبره های صنعتی می توانند مستقیم در درون بتن و یا به طریق نصب بر روی قالب بتن و یا تجهیزات دیگر بتن بکار برده شوند . موتور ویبره با ارتعاش و یا ضربه زدن به بتن یا قالب آن باعث می گردد که حباب های موجود در درون بتن خارج گشته و باعث استحکام هر چه بیشتر بتن و به طبع سازه گردد.

انواع ترمز الکتروموتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *