ترمز الکتروموتور چینی: حال که دریاره‌ی ترمز های الکترو موتور آلمانی صحبت کرده ایم بهتر است از کشوری که کل دنیا را در دست گرفته است یعنی نوع چینی آن نیز نام ببریم. با اینکه نوع آلمانی ترمز الکترو موتور ها بسیار گران تر و  محبوب تر اند. اما محصولات چینی نیز پا به پای محصولات آلمانی پیشرفت میکنند که ما امروز قصدمان آشنایی شما ترمزالکترو موتور های چین میباشد.

برند ترمز الکتروموتور چینی

برند گوانگلو/ Guanglu

در ابتدای این مقاله میخواهیم از قدیمی ترین شرکت ترمز الکترو موتور ها یعنی گوانگلو گفتگو کنیم. این محصول نه تنها قدیمی است بلکه در تمام کشور ها خواهان دارد. شرکت گوانگلو را میتوان از رقیب های قدرمند شرکت SEW نامید. این شرکت بخاطر این قدمت دار بودنش جایگاه متفاوتی در صنعت موتور الکتریکی و ترمز الکترو موتو را دارا است. ترمز الکتروموتور چینی یکی از دلایلی که گوانگلو محبوب میباشد این است علاوه بر عالی بودن محصول قیمت آن نیز مناسب میباشد. الکتروموتور های گوانگلو از یک فاز تا سه فاز را موجود میباشد. این شرکت ها در یکی از میدان های صنعتی چین قرار گرفته است این بزرگترین خط تولید مجهز ترین دستگاه ها در زمینه الکتروموتور در دنیا را دار میباشد.

این شرکت در تولید موتور های الکتریکی و ترمز های الکتروموتور تخصص زیادی را دارا میباشد. معمولا شرکت گوانگلو موتور ها و ترمرز های الکتریکی به شکل های چدنی میباشد اما در انواع و اندازه ها مختلفی تولید میشود. این شرکت در میدان شانشی است اما موسسه بازرسی و آزمایش آن در شانگهای میباشد.

این برند الکتروموتور چینی در سال ۱۹۸۲ میلادی بنیان گذاری شد و یکی از اعضاء مهم شرکت‌های کلیدی در وین لینگ شناخته می‌شود. علاوه بر این، این شرکت، دارای کارکنانی متخصص، سیستم‌های فنی و علمی قوی، خط تولید به روز، تسهیلات تولیدی برتر همراه با طراحی و کیفیت فوق العاده است که توجه بسیاری را جلب کرده و سهم عمده‌ای از بازار جهانی را در اختیار دارد.

این شرکت مانند شرکت SEW جایزه های متعددی برده است.شاید برایتان جالب باشد که شرکت گوانگلو یک استراتژی مهم برای الکتروموتوری زد آن هم این است که به علت بهروی بالایی که دراد آلومینیوم در بدنه و پوسته موتور کاملا حذف شده است.

شرکت الکترو موتور هاربی

این کارخانه 31 سال قبل از شرکت الکتروموتور گوانگلو یعنی در سال 1951میلادی تاسیس شد و در زمستان 1994 زیر نظر اصلاحیه سهام داری قرار گرفت.ترمز الکتروموتور چینی این شرکت علاوه بر موتور های الکتریکی تجهیزات برقی برای شرکت های دیگه در کشور چین است. اما محصولات اصلی آنها توربین های آب، ژنراتور های توربین آب، ژنراتور های توربین بخار، ژنراتور های باد، تجهیزات کنترل نیروگاه و یاتاقان های کشویی است.

شرکت هاربی از بزرگ ترین شرکت های در دنیا از لحاظ مساحت میباشد که مساحت کل شرکت 720،000 متر مربع و مساحت ساختمان 330،000 متر مربع است. این شرکت در حال حاظر دارای 3800 مجموعه‌ی مختلف از انواع تجهیزات که بیش از 1800 قسمت که تجهیزات اصلی است و 300 مجموعه مختلف مانند تجهیزات بزرگ و کوچک کم یاب و سبک و سنگین را دارا میباشد.

همچنین این شرکت پایگاه های برای پردازش در مقیاس بزرگ برق آبی Huludao ، پایگاه پردازش انرژی هسته ای Qinhuangdao ، پایگاه توسعه نیروی باد Zhenjiang و پایگاه توسعه نیروگاه های متوسط ​​و کوچک Kunming دارد و روز به روز آن را توسعه میبخشد. این کارخانه ترمز الکتروموتور چینی همچنین با شرکت هایی درکشور های آمریکا، فرانسه، ایتالیا،ترکیه و 30 کشور نه تنها در الکتروموتور بلکه در صعنت های برقی دیگر نیز همکاری داشته و دارد.

ترمز الکتروموتور چینی دایانگ

دایانگ موتور یکی از بزرگترین و ثابت قدم ترین شرکت ها در صنعت ترمز الکتروموتور میباشد.البته باید بگوییم که ترمز الکتروموتور چینی شرکت دایانگ موتور، موتور های الکتریکی کوچک را کشور خود یعنی چین عرضه میکند، و بیشتر روی موتور های الکتریکی بزرگ تمرکز دارد که موتور های بزرگ خود را به بیش از 70 کشور صادر میکند. این شرکت قطعات ترمز الکتروموتور به صورت جدا تولید نمیکند و فقط روی الکتروموتور های خود ترمز دارا است. اما ترمز های رو موتور دارای بهترین کیفت است.

مقالات مرتبط:

انتقال نیرو در موتور الکتریکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *