الکتروموتور ترمزدار موتوژن: امروزه استفاده کردن از انواع الکتروموتور ترمزدار در صنایع مختلف بسیار رایج شده است، می‌توان گفت الکتروموتورها کاربردهای متفاوتی داشته و در محل‌های مختلف قابل استفاده می‌باشند؛ مدل‌های مختلف الکتروموتورهای ترمزدار دارای مشخصات فنی متفاوتی هستند و کاربردهای متفاوتی دارند، همچنین دارای رنج قیمت متفاوتی می‌باشند که امکان خرید برای کسانی که در صنایع گوناگون فعالیت می‌کنند به راحتی امکان‌پذیر است. الکتروموتورهای موتوژن قابل استفاده در مصارفی هستند که سرعت یکنواختی دارند و معمولاً این نوع الکتروموتورها به حالت بسته بوده و به وسیله پروانه پلاستیکی و پره‌هایی که در موتور وجود دارد خنک می‌گردند.

در ساخت این موتورها از استانداردهای بین‌المللی استفاده شده است و امروزه علاوه بر مصرف داخلی این محصولات به کشورهای دیگر نیز صادر می‌گردند. الکتروموتورهای موتوژن دارای انواع مختلفی بوده و از رایج‌ترین گزینه‌ها می‌توان به الکتروموتور سه فاز، الکتروموتور کولری، الکتروموتور تک فاز صنعتی، الکتروموتور تکفاز خازن و الکتروموتور ترمزدار اشاره کرد که مدل الکتروموتور ترمزدار موتوژن دارای موتورهای مغناطیسی بوده و تنوع بسیار بالایی دارند و در صنایع گوناگون قابل‌استفاده هستند و معمولاً در حالاتی که نیاز به توقف سریع در بازه‌های زمانی مختلف باشد به راحتی می‌توان از انواع الکتروموتور ترمزدار استفاده کرد.

الکتروموتور ترمزدار موتوژن

مشخصات فنی الکتروموتور ترمزدار موتوژن

محدوده توان الکتروموتورها ترمزدار موتوژن حدود ۰.۰۶-۱۸.۵ kw بوده و دارای کلاس حفاظتی IP54 هستند. میزان فرکانس این الکتروموتورها برابر با ۵۰ HZ است و دارای تعداد پل ۲.۴، ۶.۸ می‌باشند؛ لازم به ذکر است که کلاس حرارتی این الکتروموتورها از نوع F بود و همچنین ولتاژ نامی ۳۸۰ V دارند. از مشخصات دیگر الکتروموتورها ترمزدار موتوژن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  دارای استاندارد IEC34 هستند
  2.  بهترین گزینه برای استفاده طولانی و مداوم می‌باشند.
  3.  خنک‌سازی این الکتروموتورها با استفاده از پره¬ها روتور انجام می‌شود.
  4.  دارای قیمت بسیار مناسبی هستند.
  5.  مدل‌های متنوعی دارند.
  6.  امکان استفاده در صنایع گوناگون را دارند.

کاربرد الکتروموتور موتوژن

کاربرد الکتروموتور موتوژن

  1. از انواع الکتروموتورهای موتوژن در صنایع گوناگون استفاده می‌گردد، که در لیست زیر به رایج‌ترین گزینه‌ها اشاره شده است:
  2.  در صنایع کاشی و سرامیک استفاده می‌گردند.
  3.  بهترین گزینه جهت استفاده در صنایع پتروشیمی می‌باشند.
  4.  از رایج‌ترین گزینه‌ها جهت استفاده در صنایع خودروسازی به حساب می‌آیند.
  5. در صنایع ذوب فلزات کاربرد بسیار زیادی دارند.
  6. همچنین استفاده از این الکتروموتورهای موتوژن در صنایع فولاد به وفور مشاهده می‌گردد.

انواع الکتروموتور ترمزدار

در لیست زیر به چندین گزینه از الکتروموتور ترمزدار اشاره شده است:
• الکتروموتور ترمزدار جریان معکوس
• الکتروموتور ترمزدار جریان مستقیم دی سی (DC)
• الکتروموتور ترمزدار مکانیکی
• الکتروموتور ترمزدار اینورتر
که هرکدام از موارد بیان شده مشخصات فنی متفاوتی داشته و قابل استفاده در محل‌های مختلف می‌باشند که به وسیله برندهای معتبر تولید شده و به راحتی از طریق مراکز عرضه مطمئن قابل دسترسی می باشند.

کاربرد الکتروموتور موتوژن

قیمت الکتروموتور ترمزدار موتوژن

خوشبختانه امروزه مراکز تولیدکننده و عرضه معتبر بسیار زیادی در کشور ما وجود دارند که انواع الکتروموتورها ترمزدار موتوژن را با قیمت بسیار مناسب عرضه می‌کنند که سریع‌ترین و مطمئن‌ترین راه جهت اطلاع از لیست قیمت مدل‌های مختلف ترمز الکتروموتور مراجعه به وب‌سایت‌های رسمی عرضه‌کنندگان معتبر می‌باشد. بدین ترتیب به‌راحتی می‌توانید به انواع الکتروموتور ترمزدار باقیمت مناسب دسترسی پیدا کرده و به صورت آنلاین و مطمئن و با حذف تمام واسطه‌ها اقدام به خرید محصول باکیفیت، همراه با گارانتی کنید.

در حالت کلی مدل‌های مختلف الکتروموتورهای ترمز دار با ویژگی‌های فنی متفاوت قابلیت استفاده در صنایع گوناگون را داشته و دارای رنج قیمت متفاوتی هستند که از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از الکتروموتور ترمز دار می‌توان به امکان تنظیم دقیق، امکان استفاده در کنار اینورتر در تمام مدل‌ها، امکان توقف آنی اشاره کرد. از مهم‌ترین کاربردهای الکتروموتورهای ترمزدار می‌توان به استفاده در صنایع غذایی، داروسازی ساخت آسانسور، بالابر و پله برقی، وسایل خانگی، خطوط مونتاژ، توربین‌های بادی و… اشاره کرد که مدل‌های متنوع این محصولات از طریق مراکز عرضه مختلف قابل دسترسی می‌باشند و کیفیت بالایی دارند.

تاریخ انتشار: 1401/11/19

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *