این شرکت نیز مانند هاربی انواع و اقسام تجیزات برقی مانند تولید انواع موتور های صنعتی و اتوماسیون آنها، دوچرخه های به‌روزی که برقی شده اند. باطری های برقی از خانگی، انواع و اقسام منبع برق ها. موتور های صنعتی و خانگی مانند ماشین لباس شویی و …… را تولید میکند

 شرکت الکترو موتور (ژیجانگ ولونگ) بهترین دستگاه های کاهش دهنده‌ی الکترسیته یا ترانسفوماتور های کششی و بیش از ۳۰۰۰ نوع تخصص از مجموعه های کامل الکتریکی از سری ۴۰ و دارد است.

این شرکت درکشور خود بسیار پیشرو است. او در کشور چین دارای 20% از سهام الکتریکی چین را دارا میباشد. این شرکت به عنوان مارک های معروف چین رتبه بندی شده و محصول بدون صلاحیت بازرسی ملی تولید شده است. در چین علامت WOLONG داخل صنعت و تجارت های الکتریکی علامتی معروف به حساب می‌آید. این شرکت در چین به علت خواستار زیاد در صنعت موتور الکتریکی ها رتبه اول را کسب کرده.

ترمز موتور الکتریکی چینی

کارخانه ترمز موتور الکتریکی چینی Xiangtan

 این شرکت نیز مانند شرکت هاربی و گوانگلو قدیمی میباشد.این شرکت در سال 1999 میلادی تاسیس شد این شرکت در ابتدا قطعات الکترونیکی می‌زد و بعد شروع به ساختن محصولات خود کرد. این شرکت دارای شش سهامدار است که جمعا 235 میلیون سهام دارند. ترمز موتور الکتریکی چینی این شرکت تمام سهام بخش خودش را آزاد کرده است به جز قسمت بخش موتور ها و هرگز دلیل آن را فاش نکرده اند. شرکت Xiangtan به تازگی در بخش ترمزموتور الکتریکی های DC و AC تمرکز کرده و با بهترین کیفیت وارد بازار چین بازار کشور های دیگر نیز کرده است.

شرکت موتور الکتریکی Lianyi

 این برند نیز در همانند شرکت هاربی و شرکت SEW خواستار در کل دنیا میباشد. شرکت لاین یی مرکز تحقیقاتی و شرکت و توسعه فناوری نیز دارد علاوه بر آن جایزه های متعددی مانند Zhejiang Excellent Enterprise for Innovation Technology ، Zhejiang Green Enterprise و Zhejiang Patent Demonstration Enterprise نیز برده است. شرکت لیان یی تنها شرکتی است که در تمام بانک های چنین اعتبار “AAA” را دارد.

مدیر کل شرکت لیان یی دکترا در رشته‌ی مهندسی است. شرکت Lianyi بیش از 4.3 میلیون واحد تولید و بیش از 300 مشخصات و 3000 نوع در دسته موتور، گیربکس، محصولات الکترونیکی و محصولات الکتریکی تولید میکند. ترمز موتور الکتریکی چینی محصولات لیان یی در قصعات اتومبیل، تجهیزات مراقبت های بهداشتی، لوازم خانگی، تجهیزات حفاظت از محیط زیست و سایر سیستم های قدرت اتوماسیون صنعتی و تجهیزات اداری صنایع موتور الکتریکی به کار برده است.

شرکت موتور الکتریکی کایجلی

ترمز موتور الکتریکی چینی: شرکت کایجلی همانند شرکت گوانگ لو بسیار معروف میباشد، از مهم ترین تولید های این شرکت میتوان به موتور الکتریکی های تک فاز، دو فاز، سه فاز، گیربکس دار و ترمز های تک فاز، دو فاز، سه فاز و….. را تولید میکند. همچنین شرکت چینی استریم و شرکت کایجلی با همکار داشته و دارند. رویه و پوسته ترمز و الکترو موتور ها به صورت چدنی تولید گردیده که خواستار زیادی در صعنت فولاد، سیمان، ذوب آهن و …. را دارا است. این شرکت تا چندی پیش ترمز الکترو موتور های جداگانه تولید نمیکرد و فقط روی قطعات آن موجود بود که به تازگی قصد تولید ترمز الکترو موتور نیز را دارد.

نصب ترمز موتور الکتریکی چینی کایجلی

ترمز موتور الکتریکی چینی: نصب موتور الکتریکی با بقیه‌ی موتور الکتریکی های دیگر فرق دارد،اما بسیار سخت نیست و فقط کمی باید دقت کنید. در ابتدای نصب باید دقت کنید. تصمیم بگیرید که موتور الکتریکی به کدام جهت نصب شود. برای کوپله شدن به گیربکس باید به صورت فلنج دار،نیم فلنج و یا به صورت پایه دار باشد. این موتور با ولتاژ های 220 و 380 نیز کارکرده و میکند. البته بستگی و نسبت به موتورتان باید ولتاژ و سرعت آن تنظیم شود. هر دو موتور های این شرکت به صورت 750، 1000، 1500، 3000 متغیر میباشد. البته برای تغییر دور موتور باید یک انیورتر جداگانه نصب کنید. که برای آن میتوانید به فروشگاه ترمز صنعت سربزنید،شرکت ترمز صعنت 25 سال سابقه فروش حضوری را دارد که به تازگی وارد عرصه فروش به صورت اینترنتی شده است این شرکت در این 25 سال توانسته به تنهایی خواسته های کاربران و مشتری به در جای جای ایران برآورده کند.

مقالات مرتبط:

پیشینه الکتروموتور

آشنایی با الکتروموتور القایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *